Beoordelingen van Imono Groningen

Recente recensies

5.0
M
12 oktober 2021
Roy
12 oktober 2021
Lorette
11 oktober 2021
j vd zaag
8 oktober 2021

Prima kwaliteit, smakelijk en snelle bezorging!

Nicole Lagarde
1 oktober 2021

Snel, lekker, en een super bezorger

A
1 oktober 2021
Anoniem
1 oktober 2021

Het was gewoon super lekker!

Binie Hobing
1 oktober 2021

Zoals altijd weer SUPER!!

Frederike
26 september 2021

Mooi nieuw aangepast menu!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
18 september 2021

Kwaliteit van de sushi was niet zoals anders.. en de sojasaus was vergeten. Bezorging kwam een half uur later dan de verwachte tijd, maar het zou wel druk geweest zijn :)

Jeroen
16 september 2021

Mooi op tijd en heerlijk

Grietko Huizing
16 september 2021
Anoniem
12 september 2021

Compliment: alles was vers en smaakvol. Verbeterpunt: niet 70 procent van de bowl vullen met rijst en maar 30 procent topping. Van andere bedrijven ben ik dit anders gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wessink
9 september 2021
Frans
6 september 2021
Jb
5 september 2021
Dennis
22 augustus 2021

Kwalitatief goed maar enorm weinig in een pokebowl. We hadden allebei nog steeds honger terwijl er extra items op zaten. Ook zaten er van sommige items enorm weinig bij. 4 ringetjes bosui stelt natuurlijk niks voor. We hadden ook nog extra sushi en kip besteld wat enorm lekker was maar toch hadden we geen verzadigd gevoel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Binie
22 augustus 2021

Super lekker!! Een feestje!! Bezorgtijd erg zorgvuldig! Erg fijn voor ons omdat we in de auto wachten op de bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
21 augustus 2021

Verbeterpunt zijn de kipreepjes voor door de pokebowl. Smaakte taai, droog, niet vers en veel te zout. De rest vd salade was goed en vers hoor. Ook de sushi was weer heerlijk. Maar die kip..??..kan echt niet.

Josef
15 augustus 2021
Roy
13 augustus 2021

Lekker gegeten en snel geleverd!

Binie
10 augustus 2021

Echt heerlijke sushi!! En wat een service!! We zouden nl. halen, maar i.v.m. afgesloten wegen kwamen ze het op een afgesproken plaats afleveren!! Echt TOP!!

A schuringa
7 augustus 2021
Jacko Boorsma
3 augustus 2021

De sushi-rijst was meer ingeklonken dan we gewend zijn. De Edame-boontjes waren helaas niet te doen. Volgende keer vast weer beter..

Roland
3 augustus 2021

Ik zou bezorging bij mij thuis in Hoogkerk toch wel heel erg op prijs stellen

R
1 augustus 2021

Delivery was quite fast and more importantly the Sushi was great, thanks Imono :)

Noa
31 juli 2021

Het eten is hier altijd heerlijk en er wordt altijd rekening gehouden met mijn glutenintolerantie. Zeker aan te raden 👏🏼

Onbekend
31 juli 2021
Aida
31 juli 2021

Normaal gesproken altijd lekker en vers, alleen deze keer 20 minuten te laat, zelf er achteraan gebeld om te vragen waar het blijft want ik hoorde niks. Ook de sushi was wat plat gedrukt. Verder was de smaak prima.

Marijke
27 juli 2021
Petra
24 juli 2021

Top

L schuiten
18 juli 2021
E
15 juli 2021
Laura
10 juli 2021
Ruben
9 juli 2021
J
4 juli 2021

Naast dat m'n ebi tempura koud en olie-ig waren, kreeg ik nieuwe. Deze waren iig warm maar helaas ook weer doordringt in olie en m'n poke bowl miste m'n wasabi mayonaise en de kwaliteit van altijd. Ik had iets om te vieren, dus dacht waar anders dan Imono! Dit keer helaas teleurgesteld.

Dian
2 juli 2021

Heerlijk, genoeg en een snelle afhaalservice

S
2 juli 2021

Eten was niet vers en smaakloos

Lorette
22 juni 2021

Heerlijk vers en goede hoeveelheid. Rappe bezorging ook :). Zeer tevreden!

Femke
20 juni 2021

Bezorger was 10 minuutjes later en belde keurig om dat aan te geven. Sushi was fantastisch!

Jelle
18 juni 2021

Heerlijke sushi en snelle bezorging

Frank
14 juni 2021
Kees
14 juni 2021
Evelien
8 juni 2021

Vaker bij Imono besteld en altijd heerlijke pokebowls. Deze keer een teleurstelling. Van alle ingredienten zat er erg weinig in voor een medium bowl. Om het nog een beetje op te vullen leek het er op dat ze extra surimisticks hadden toegevoegd. Deze waren ontzettend droog. Jammer. Hopelijk volgende keer beter!

Jorrit
6 juni 2021

Prijs kwaliteit is goed. Service en klantvriendelijkheid is perfect. De beste sushi in stad en ommeland!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
5 juni 2021
AW
1 juni 2021
Ben Hekert
27 mei 2021

Erg lekker gegeten. Jammer dat er geen sojasaus bij zat... nou ja, we hadden nog in huis gelukkig. Zoals altijd blijft het moeilijk inschatten hoeveel je moet bestellen. Deze keer was het een beetje te weinig. Goed om te weten voor de volgende keer.

Kim Maters
26 mei 2021

Online bestellen is overzichtelijk met duidelijke afbeeldingen van de gerechten. Het heeft mij en mijn collega heerlijk gesmaakt!!! Bestelling werd bezorgd op de afgesproken tijd en de bezorger was erg vriendelijk! Heel erg bedankt!

Miranda
25 mei 2021

FAN-TAS-TISCH!

Heleen
25 mei 2021

Snel bezorgd, wederom heerlijke sushi

Mariek
25 mei 2021
Ann.
24 mei 2021
Agnes Honan
23 mei 2021
E Klont
23 mei 2021

Supersnel bezorgd en superlekker!

Karin
22 mei 2021

Super

Ties
15 mei 2021

Eten was erg goed! Wel had ik aangevinkt dat het eten om 19:00 mocht komen, maar om 18:20 stond er al een bezorger op de stoep.

Reactie van Imono

Beste Ties, We hebben uw bestelling na gekeken en er stond Z.S.M in ons systeem. Wel fijn om te horen dat u van het eten hebt genoten. Met vriendelijke groet, Alex

Joliene
13 mei 2021

Snelle service en heerlijk eten 👌🏾

F. brands
13 mei 2021

Mooie schotel sushi, ruim voldoende en goed van smaak en keuze. Ook het toebehoren zoals gember en saus, was niet van dat zuinige! Voor herhaling vatbaar, een echte aanrader!

K
12 mei 2021

B&J had veel ijskristallen (oud?) De vorige keer was de vis ook warmer, nu lauw. Nog steeds lekker maar minder lekker als de vorige keer.

Rozema
10 mei 2021

Normaal in het restaurant hoge kwaliteit gewend van Imono. De bezorgde sushi leek niet vers, was taai en er was onrijpe avocado gebruikt. Qua eten een teleurstellende ervaring. Het enige pluspunt was de bezorging, die kwam sneller dan verwacht. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
9 mei 2021

Het was beter dan verwacht, echt lekker, goed eten!

FV
7 mei 2021

Ik had het idee dat de sushi al een tijdje daarvoor gemaakt was. Het was minder die echte lekkere verse smaak die het in jullie restaurant heeft en sommige dingen waren erg droog zoals de rijst of heel taai, zoals de nori. Die was niet door te komen/bijten. Dat ken ik echt niet uit de tijd dat ik in het restaurant bij jullie at. Voor een bestelling van €60 viel het mij tegen helaas.

Robbert
3 mei 2021

Makkelijk bestellen, heerlijk eten en als er iets niet goed is, wordt dat keurig opgelost!

Anna
30 april 2021

Heer-lijk! En de bezorging precies op tijd.

Laura
29 april 2021

Bezorging was snel, de smaak van de sushi was goed. Helaas had de dragon maki op de kop gelegen waardoor alles aan het deksel zat geplakt en de avocado eraf lag. Ook zat er een haar op de California roll... dit ben ik niet gewend van Imono en hoop dat het een incident was!

Heleen
28 april 2021

Heerlijke sushi

Daan
28 april 2021

Heerlijk!

Rickert
27 april 2021

Top, snel en zoals altijd erg goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jorinde Gjaltema
27 april 2021

Ik vind de prijzen bij Imono wel echt hoog, maar dan heb je ook wel wat! Heerlijk sushi zalm box om je vingers bij af te likken! De gefrituurde hapjes waren ook lekker, alleen loempia’s worden vaak door het bezorgen toch wat slapper. Zeker een aanrader!

R.
21 april 2021

Lekkerste pokebowls van Groningen!! zoveel topping, het is echt top!

Sonja
18 april 2021
Mildred
16 april 2021

Zoals altijd was het weer heerlijk..

P.Hofman
16 april 2021

Heerlijk zoals altijd. We bestellen hier al jaren en de sushi is altijd vers. Enige minpuntje is dat door de jaren heen het aantal bakjes/zakjes sojasaus nog mondjesmaat worden bijgeleverd of zelf niet.

Eva
16 april 2021

Lekkere sushi en op afgesproken moment afgeleverd. Z

Lisa Bergsma
13 april 2021

Heerlijk!

Josefien Durkstra
12 april 2021

Het was heerlijk!! Topkwaliteit sushi! We hadden een party box, was ruim voldoende en super vers en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans-Peter
9 april 2021

Snelle en nette levering en heerlijke sushi!

Strootman
9 april 2021

Het eten was weer verrukkelijk!! Imono maakt de aller beste Sushi !!

Renate van Ittersum
8 april 2021
EK
4 april 2021

Heerlijk verse sushi en perfect op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke
4 april 2021

Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tevreden
2 april 2021

Lekker vers en op tijd bezorgd!

Keukenstudio Luit Windt
2 april 2021

Toppers!

Ewout
1 april 2021

Altijd snel bezorgd en de beste pokebowl van Groningen!

Mark
31 maart 2021

Bestellen ging makkelijk via de overzichtelijke website. Het werd snel bezorgd. De bestelling was compleet en er zijn verse produkten gebruikt en dat proef je ook. Voor ons voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden.

Jeanet Lutjes
28 maart 2021

We hebben al een aantal keren bij Imono besteld, en diverse keren in het restaurant gegeten wat heerlijk was, maar deze keer viel het tegen. We hadden een idee dat het niet vers was en uit een koude koeling kwam.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jet
27 maart 2021

Top restaurant beste van Groningen

Maarten
24 maart 2021

Perfect

Ashya
21 maart 2021

Imono is en blijft onze favoriet, rijden er altijd graag een stukje voor. Vaste klant en in de jaren dat we dat al zijn, zijn we gister voor het eerst een graat tegen gekomen. Ik zeg: kan gebeuren, bedankt voor jullie heerlijke eten.

Jacko Boorsma
18 maart 2021

De sushi van vandaag was niet zo vers als we gewend zijn van Imono. Op voorraad gemaakt?

Reactie van Imono

Beste boorsma, Het is spijtig om te horen dat het niet naar wens is geweest. Onze sushi worden op bestelling bereid. Om verspilling en om aan wensen van gasten te voldoen doen we dat niet. Met vriendelijke groet, Imonodelivery

Heleen
14 maart 2021

Heerlijke sushi

MT
14 maart 2021

Heerlijk, als altijd en perfect op tijd!

Mark
14 maart 2021

Lekker, maar bijna 2 uur wachten is te lang, vooral als het een uur later is dan per mail werd aangegeven.

Marijke
9 maart 2021

Geweldig gegeten, echt een aanrader!🥢🥡🥣

Fabiana Filadoro
8 maart 2021

Altijd goed!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sakehen
7 maart 2021

Vandaag diverse sushi gehaald, helaas Tweemaal er een haar in gevonden!! Graag aandacht voor de hygiëne maatregelen w.o. Een haarnetje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maik
6 maart 2021

Was erg snel en erg lekker!

H&E
5 maart 2021

Heerlijke sushi! En heel vlot bezorgd.

Mel
28 februari 2021

Top service en weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie 4 pers
26 februari 2021
Ann
23 februari 2021

Graag 1x extra sojasaus, dan zou het perfect zijn. Heerlijke sushi, mijn favoriete restaurant in Groningen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Warner Armand
21 februari 2021

Echt top!!! Nooit meer anders 😁

Wietske
20 februari 2021

Heerlijke sushi, mooie verzorging en snelle bezorging! Helemaal top !

Vogel
19 februari 2021

Heerlijke sushi!

Petra Heinen
18 februari 2021
Jacko Boorsma
18 februari 2021

Prima gecorrigeerd!

Jeroen
16 februari 2021

Het was weer super! The family box kost wel wat maar wat een keuze en een lekkers!!! Echt een dikke aanrader als je met je gezin lekker gevarieerd sushi wilt eten

Sia
15 februari 2021

Zondag, valentijnsdag is een dag dat het natuurlijk erg druk is voor bezorg restaurants. Daarom optijd besteld (18:09), zodat we om 19.10 konden genieten van jullie overheerlijke sushi. Maar helaas was de bestelling er om 21:10 nog niet, Restaurant gebeld en onze bestelling moest nog worden klaargemaakt en zou nog 40 minuten duren. Uiteindelijk om 21:23 was de bestelling gearriveerd. Helaas miste er wel de ben&Jerry ijs, die ons was beloofd ter compensatie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

mb
15 februari 2021

kwaliteit is altijd goed levering 3 uur na bestellen is echt te lang (zeker als al een ruime 1,5 uur werd gerekend; waar ik begrip voor heb gezien het weer).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roy
14 februari 2021

Ik moest zelf helaas werken, maar heb mijn vriendin er erg mee verrast. Ze vond het heerlijk! Hoop dat ik de volgende keer zelf ook van jullie sushi mag genieten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reggie
14 februari 2021

Helemaal top goed en snel

Ann.B
14 februari 2021

Heerlijk! Altijd genieten... het eten van Imono. Hele fijne sushi box. Volgende keer graag nog 1 extra soja saus, was iets te weinig.

H. Boot
13 februari 2021

Goede service! goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Smaakte vers en lekker.

Ritske
12 februari 2021

Super! Only downside is they forgot the soy. Things happen. Luckily i've dug up some soy from a kitchen drawer

Liu
7 februari 2021

Top!!! Ga zo maar door!!

Bert
7 februari 2021

Altijd al een tevreden bezoeker geweest . Logisch dat wij bij hun bestellen, zeker nu.

Albert
6 februari 2021

Altijd goed! Lekker, vers, zoals sushi hoort

Martin
5 februari 2021

Altijd lekker. Goede sushi! Snel bezorgd. Wij hebben er weer enorm van genoten!

Ivar
4 februari 2021

Heerlijk!

Fleur
4 februari 2021
B.D.Bloem
3 februari 2021

Was weer helemaal top . Verheugen ons weer om te komen eten bij jullie in het restaurant . 🥳🥂

H&E
3 februari 2021

Heeeerlijke sushirolls. En vlot bezorgd. Fijn dat we in coronatijd thuis van Imono's sushi kunnen genieten, maar zien er naar uit om weer gezellig bij jullie in het restaurant te komen.

Arend Stoelwinder
31 januari 2021

Heerlijk en snel !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carsten
31 januari 2021
Maartje
30 januari 2021

Heerlijke pokebowls! Luxe dat je helemaal zelf kan kiezen wat er in gaat. De hoeveelheid zalm was zeer genereus, de hoeveelheid kip in de andere pokebowl was wel een stuk minder. We gaan zeker nogmaals bestellen!

Wiebe
30 januari 2021

Erg lelkker. Kwalitatief beter dan de meest concurrentie.

Stephanie
29 januari 2021
Nella
28 januari 2021

Heerlijk vers bereidde sushi en mooi op tijd

Laura
28 januari 2021

Lekkere sushi voor een prima prijs! Mooi op tijd bezorgd

Simone
27 januari 2021

Snel bezorgd en alles was heerlijk! Verse zalm (zalmbox) en warm (saté), toppie!

Richard
26 januari 2021

Prima.

Cel
26 januari 2021
Jessica van Wijk
26 januari 2021

Prima !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tijmen Dröge
25 januari 2021

Bezorging op tijd en netjes! Sushi waren nagenoeg allemaal heerlijk, alleen aan de tonijn zat een vissig smaakje alsof die niet helemaal vers was. Erg jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hilda Koster
24 januari 2021

Snelle bezorging ruim 20 minuten eerder dan gepland . De warme hapjes waren er helaas niet bij maar dat werd ook razendsnel hersteld en super snel geleverd. En ...altijd lekker!!

Noortje
23 januari 2021

Supersnelle bezorging en heerlijke sushi!

Hoving
22 januari 2021
trea
20 januari 2021

Wat fijn, 17 uur bestellen, 17.30 afhalen en daarna lekker genoten van de sushi. Was heerlijk

Anoniem
19 januari 2021

Goddelijk! Beste pokebowl van Stad!

Ashya
16 januari 2021

Echt Heerlijk gegeten!!!! Zoals we gewend zijn. We kunnen niet wachten weer te kunnen komen eten.

Ben
13 januari 2021

Weer perfect

Anoniem
13 januari 2021

Erg lekker, perfecte prijs/kwaliteit, goed gevulde pokebowls! Vandaag was er iets foutgegaan in de bestelling, maar dat hebben ze direct en héél netjes opgelost. Hier blijven wij absoluut bestellen! :)

Anouk
13 januari 2021

Hele vlotte bezorging, erg fijn. De sushi rook deze keer wel erg ‘visserig’ bij openen van de box en 1 van de zalm nigiri smaakte wat vreemd. Is anders nooit zo dus vast een pechgevalletje en de rest smaakte net zo prima als anders.

Mi
13 januari 2021

Eten werd snel bezorgd, goed verpakt! We hebben weer heerlijk gegeten 👍🏽

Fabiana Filadoro
12 januari 2021

Verslaafd!!!

Smid
10 januari 2021

heerlijk gegeten

Liza Huizen
10 januari 2021

Perfect! Niets op aan te merken. Tot snel!

Martine
10 januari 2021

De bestelling was snel.

Ewout
8 januari 2021

Smakelijk en snel bezorgd als altijd. Beste pokebowl van Groningen!

Fabiana Filadoro
8 januari 2021

GEWELDIG

Jennie
7 januari 2021

Was weer super lekker en heel vers.

Esther
5 januari 2021

Heerlijk en snel in huis

Irina
5 januari 2021

Such an amazing food experience!the sushi were super fresh, you could’ve taste every ingredient!We ordered so much we had leftovers that we enjoyed next day at lunch 😊Delicious!

Fabiana
2 januari 2020

Het bestek en de juiste dressing worden wel eens vergeten, maar de pokebowl is goed gevuld en erg vers! :)

jose klunder
31 december 2020

Anderhalf uur moeten wachten en geen contact kunnen krijgen , slechte voorbereiding van de medewerkers

Nathan
31 december 2020

We hebben er weer van genoten.

Anna
31 december 2020

Fantastische kwaliteit en perfecte service. Zelfs gebeld dat het 10 minuten later kwam, omdat ze nog niet open waren. Vriendelijke bezorgster en goed verpakt.

Sonja
31 december 2020

Heerlijk en meer dan op tijd bezorgd, zeker voor oudjaarsavond. In combinatie met champagne een heerlijke oudejaarsavond op tafel🥂🍤🥢

Marieke
31 december 2020

Super lekker!!

Barbara
30 december 2020

Bestelling kwam een kwartiertje later dan besteld, maar geen probleem, was rekening mee gehouden. Kwaliteit van geleverde sushi was goed, aanrader!

DB
30 december 2020

De sushi was zoals altijd erg lekker!! Maar de bezorging duurde deze keer lang, meer dan 1.5 uur, en een deel van de bestelling is vergeten. Heb ik niet eerder meegemaakt bij Imono, dus hopelijk een eenmalig incidentje 😃

Latu
28 december 2020
Alies
27 december 2020

Heeeeeerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kampen
27 december 2020

Zag er top uit en was heerlijk!

Leen
26 december 2020

Lekker en super snel

Kim
26 december 2020

Blackbox voor 1e kerstdag besteld. Beste sushi ooit! In prachtige zwarte doos mooi opgemaakt en heerlijk vers.

Minka
25 december 2020

Heerlijke verse sushi en snelle bezorging!

Rene
25 december 2020

Super snel geleverd en heeft heerlijk gesmaakt!

Liewes
25 december 2020

Top!

Lotte
24 december 2020

De sushi was heerlijk en vers. De levering was ook snel!

Esther
24 december 2020

Als ik extra spekkoek bestel en ik krijg het niet vind ik dat vervelend

Helga
24 december 2020

Heerlijke sushi box gegeten met yakitori en kip loempia’s. Smaakvol!

H&E
24 december 2020

Heerlijk, om weer onze favoriete sushi te eten! t Was heel vlot bezorgd en smaakte heel lekker 😋, maar wat zien we er toch naar uit om weer bij jullie in het restaurant te komen eten.

Ieda A
24 december 2020

Super lekker en vers!!

Jeroen Bloem
23 december 2020

Echt super !

Jaap de klein
23 december 2020

Zeer geslaagd!

Stijn van steeg
23 december 2020
Koen
23 december 2020
MW
22 december 2020
Anne Eleveld
22 december 2020
Iris
18 december 2020
Anoniem
18 december 2020

Zeer lekkere sushi! Goed gevuld en niet droog (alleen een hap rijst die overal blijft plakken). De bezorging was snel en vriendelijk, na toch even moeten zoeken. Bezorger nam goed contact op toen hij het niet kon vinden (vaker slecht te vinden op google). Dus super, zeker een aanrader.

Cindy Osterhagen
9 december 2020

De service is geweldig en het eten is altijd vers. Imono is ons favoriet, wij gaan nergens anders meer naartoe. Zeker een aanrader!

Julian Hessels
5 december 2020

Echt super lekker. Voelt nu toch alsof we een beetje uit eten zijn

Ben
5 december 2020

Zoals altijd prima

Sander
4 december 2020

Superverse en heerlijke sushi!

Jeroen
2 december 2020

De sushi was weer super. De beste van de stad!

A. Koning
29 november 2020
Anita Uiterwijk winkel
28 november 2020

Heerlijke sushi en op de afgesproken tijd bezorgd. Helemaal goed!!

Irene
27 november 2020

De bestelling was volgens afgesproken tijd klaar om opgehaald te worden. De Sushi was erg lekker, vers en de loempia's waren nog warm. De hoeveelheid van de pakketten was precies goed.

Smid
27 november 2020

eten was erg goed. Portie Vlees en zalm was minder dan aangegeven op de foto.

BEN
24 november 2020
Annemieke van der Jagt
23 november 2020

Het was heerlijk, we hebben genoten van het lekkere eten💝

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martine Bos
22 november 2020

In de middag besteld voor bezorging om 20.00 uur. Bezorging was 40 min te laat.

Nathalie
21 november 2020

Heerlijk Corona-proof gegeten op onze hotelkamer. Het werd zelfs netjes tot aan onze kamer bezorgd!

Anniek Holtkamp
18 november 2020

Gefrituurde hapjes waren een beetje slof, verder echt top

Dani!!
18 november 2020

Super!!

ML
14 november 2020

Heerlijk verse sushi! Realistische indicatie aankomtijd

A gorter
12 november 2020

Altijd Lekker

hans
8 november 2020

heerlijk!

peter steen
8 november 2020
Herman Lubbers
7 november 2020

Sushi prima. Warme gerechten te koud. Kipspiesjes te vet

Staal
7 november 2020

Goed verzorgd en erg lekker Twijfel of de kipstukjes wel gaar waren..

Henriëtte Wobbes
7 november 2020
John
2 november 2020

Heerlijke poké Bowl en keurig afgeleverd. Aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FRANK
1 november 2020
Namuni
1 november 2020
Monique
31 oktober 2020
Yvonne
25 oktober 2020

Eerste keer bestellen, wel regelmatig daar gegeten. Dit was een goede keuze. Sushi zijn divers en groot van formaat. Sashimi supervers en op ijs geleverd, heel netjes. Alle extra’s erbij zoals eetstokjes, wasabi, gember en soja. Warme gerechtjes apart verpakt, maar niet super warm meer. Lekker gegeten en ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

lisa
25 oktober 2020
Ineke Eltink
25 oktober 2020
Alet
25 oktober 2020

Heerlijk, op tijd en ruim voldoenfe!!

Bonnie
24 oktober 2020

Snel bezorgd en verse sushi, een aanrader!

Roobster
21 oktober 2020
Hans-Peter Palland
21 oktober 2020

Altijd lekker, altijd goed. Snelle en goede levering

Joke
18 oktober 2020

Erg lekkere sushi!

Albert Houwer
17 oktober 2020

Was lheerlijk en snel 😀👍

Kim
16 oktober 2020

Normaal gesproken de beste sushi ever. Vandaag enorm dikke lagen rijst om de sushi heen en daardoor minder smaakvol. Ook hele grote stukken gesneden sommigen van meer dan 3 cm dik. Komt vast doordat t heel druk was ivm corona/vrijdagavond. Bezorging normaal altijd super snel en vriendelijk, nu iets langer moeten wachten

Alies
11 oktober 2020

Erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sharina
11 oktober 2020

Heeft heerlijk gesmaakt!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anonie
2 oktober 2020
Victor
23 september 2020
sara
19 september 2020
Steef
17 september 2020

Smaakte niet allemaal even vers. Wel smakelijk op zich.

Oranit
13 september 2020

Heel lekker gegeten.

Britta van Bergeijk
13 september 2020

Mooi op tijd en alles was heerlijk.

Anouk
13 september 2020

Heerlijk gegeten. De sushi was perfect,, alleen de rijst van de pokebowl was iets taaier dan de vorige keer. We hadden bezorgtijden 18 uur gezegd omdat we uit Heerenveen moesten komen maar werden om 17.47 gebeld dat ze er al was. Dus dat was niet zo handig want nu moest ze bijna 10 minuten wachten tot we er waren... Maakt voor ons niet uit haar maar voor haar planning misschien wel.

Moes
12 september 2020

Heerlijke sushi! We hebben heerlijk gegeten, zoals we gewend zijn van Imono. Het enige minpunt is dat ze de stokjes altijd vergeten bij onze bestelling. Sushi met een vork smaakt toch echt veel minder lekker.

Daniël
6 september 2020

Zeer oké

Sonja
6 september 2020
Anouk
2 september 2020
An
2 september 2020

Prima! Echter Kipspiesjes waren koud. Ene atukje was lauw en andere koud. Niet goed doorverwarmd dus. Dus dat is een tip..verder alles prima verzorgd aangeleverd. En lekker gegeten van de sushi. Aardige bezorger.

Annet
29 augustus 2020
Bente
26 augustus 2020
Marike Hoogendoorn
22 augustus 2020

Top kwaliteit en top service..ik belde of ik mijn bestelling een half uur eerder kon ophalen. Dat was geen probleem. En zoals altijd hebben we gesmuld van de geweldige sushi!!!

Minka & Jasper
22 augustus 2020

Belachelijk lekker!!

Palland
22 augustus 2020

Altijd lekker. We eten het liefst in het restaurant, maar als het even niet kan, of mag, een zeer goed alternatief. Altijd vers en altijd super!

Lisa
17 augustus 2020

geweldige sushi zoals altijd, en zeer vriendelijke bezorger die alles Corona-proof deed. erg tevreden

Anja
11 augustus 2020

Weer lekker gegeten en op tijd klaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Xx
10 augustus 2020

Super kwaliteit en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Been
7 augustus 2020

Gewoon de beste !!

Bosma
29 juli 2020

Heerlijk!

KiM
25 juli 2020

Beste sushi van Groningen en super snelle bezoriging direct via hun eigen website

Pieter
18 juli 2020

Zoals altijd, top kwaliteit en uitstekende service. Top restaurant

David
18 juli 2020

40 Minuten voor een poke bowl vind ik lang. Maar gelukkig erg lekker.

Teuben
17 juli 2020

zoals altijd perfect

Marijke
17 juli 2020

Prima (weer)! Smaak goed. Producten komen goed en netjes aan, geen gesmeer. Pokebowl met verse ingrediënten en genoeg dressing. Veel rijst maar ik verhouding prima. Ook heel fijn dat je toppings, crunch en dressing helemaal zelf kunt kiezen. Aanrader.

A.N.
16 juli 2020

Na een prima eerste kennismaking vorige week, nu met plezier voor 3 gasten besteld. Zij waren onder de indruk van de hoge kwaliteit, ik was weer blij met de vlotte service en de heerlijke sushi.

Mans
15 juli 2020

Zeer smakelijk gegeten. De website vind ik onprettig. Met name als je meerdere van één artikel wil bestellen.

Hans
13 juli 2020

Erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd Lee
12 juli 2020

Altijd heerlijk!

A.N.
8 juli 2020

Heerlijk! Keurig geleverd! 1e keer, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Mariëtte
28 juni 2020

Super lekker en snel bezorgd.

DM
28 juni 2020

👍🏽

Martin
23 juni 2020

Zoals altijd heerlijke Sushi! Jammer dat jullie niet in Eelderwolde bezorgen. Wie hopen dat jullie dat in de toekomst gaan doen!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Imono

Bedankt voor uw tevredenheid. U kunt ons altijd contact opnemen om te overleggen om het lukt om bij u te bezorgen. met vriendelijke groet, Alex

Jan Palland
15 juni 2020

Het was weer heerlijk, we hebben het op "de zaak" in Groningen laten bezorgen, het was daar stipt op de afgesproken tijd en daarna naar huis gereden en genoten van het heerlijke eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yusuf Yilmaz
15 juni 2020
Ruth
9 juni 2020

Bezorging was heel snel. Sushi was niet wat we gewend zijn van Imono. Rijst erg plakkerig en een beetje zompig. Teveel azijn in de rijst en relatief weinig vulling. De Gyoza’s waren prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marike Hoogendoorn
7 juni 2020

Fantastisch!!!

Kim
6 juni 2020

Beste, Bezorg jongen was vriendelijk en niks mis mee. Het duurde bijna 1,5 uur voordat de bestelling bij mij was, terwijl 1 uur werd aangegeven. Ik vind dit best lang. Mijn verzoek i.v.m. zwangerschap was om een groot deel van het rauwe vis te vervangen door kip, ei of extra ebi tempura en geen krab. Helaas bestond 60% van de bestelling uit krab. Dit was een enorme tegenvaller, aangezien ik geen krab lust. Ik kom graag in het restaurant van Imono, dit was alleen de eerste keer dat ik het liet bezorgen i.v.m. COVID-19. Dit zou ik niet zo snel weer doen. Kwaliteit van de overige sushi was prima en heb ik niks op aan te merken.

Trijntje Roggen
5 juni 2020
Ben
1 juni 2020
Marian
1 juni 2020

Erg fijn om bij Imono zelf te kunnen bestellen zodat je weet wat je krijgt en van wie het komt. We bestellen regelmatig bij Imono en de kwaliteit blijft gelijk. Alleen de warme gerechten waren deze keer afgekoeld. De bestelling precies op tijd met een vriendelijke koerier. We blijven zeker bestellen.

Steven C
31 mei 2020
Anoniempjes
30 mei 2020

FANTASTISCH. Bij Imono eet je heerlijke verse sushi. Daarin onderscheiden ze zich van de rest. Geen taaie hap zoals elders mijn ervaring is. Dus zou zeggen bestellen maar!!

Xx
29 mei 2020
Anouk
27 mei 2020

Online besteld en afgesproken op een parkeerplaats omdat ons adres buiten de bezorgomgeving ligt. Werd netjes gebeld toen hij er was. Het eten was zoals altijd heerlijk. Lekker vers en genoeg afwisseling in het sushipakket

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
22 mei 2020

Heerlijke sushi. Rijst precies zoals die moet zijn. Verse producten gebruikt. Niet zoals elders mayonaise of roomkaas. Imono heeft de beste sushi van Groningen! En perfecte service: alles netjes verpakt. Sojasaus, gember, wasabi en stokjes gratis meegeleverd. Met als extra een leuke flyer met interessante informatie over sushi.

Pieter
17 mei 2020

Top kwaliteit en eerder bezorgd dan afgesproken. De absolute topper

Jeffrey
11 mei 2020

Heerlijk zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Vries
10 mei 2020
Jens
10 mei 2020

Super fijn dat jullie voor ons in Meerstad wouden leveren.

Jan Palland
9 mei 2020

Voor het eerst online besteld, we misten de heerlijke sushi’s ...... vanwege de caronasluiting uitstekend alternatief. De tonijn keurig op ijs gelegd, alles was top.

Nn
9 mei 2020
Barbara
5 mei 2020
Joost Berghorst
4 mei 2020
Merlijn
4 mei 2020

Lekker op tijd, verse sushi en genoeg sojasaus en wasabi. Top!

Jeannette
3 mei 2020

Super goed eten , heerlijk

Marnix
2 mei 2020

Prima!

Roland
1 mei 2020

De zorg en aandacht waarmee alles wordt bereid en uitgeserveerd voor afhalen is briljant. Alle details kloppen om de gastronomische ervaring van een bezoek aan het prachtige restaurant te evenaren. Het was intens genieten, de sake kwam dit keer uit mijn eigen voorraad ^_^

Josefina Willems
27 april 2020

Super lekkere sushi, mijn complimenten., jammer dat het lastig is om in de buurt te parkeren, maar ik zal zeker de volgende keer sushi bij jullie bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heleen
26 april 2020

Heerlijke sushi

Frans
26 april 2020

Get eten was heerlijk top service

Esther
24 april 2020

Hopelijk gauw weer sushi eten bij jullie in het restaurant, maar in Coronatijd zijn de thuisbezorgde sushi ook heerlijk !

Celine
21 april 2020

Ik kon het al snel afhalen en alles was erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
20 april 2020

Heerlijke sushi. Zelfs meer dan besteld. Had 's middags besteld en gevraagd om rond 18:30 te bezorgen en het was er om 18:25. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
19 april 2020

Kwam rond aangegeven tijd, heerlijke sushi

Sifra
14 april 2020

Het was er snel en lekker, behalve dat de avocado in mijn sushi zijn beste tijd had gehad.. beetje donkere gedeelten.

Annemiek
14 april 2020

Prima op tijd bezorgd en heerlijk eten

jansen
11 april 2020

wederom zeer lekker.

Jitske
11 april 2020

Het heerlijk! Echt een aanrader. De volgende keer ga ik hier weer bestellen!!

Cor
11 april 2020

We bestellen vaker bij Imono, goede kwaliteit en zeer snel bezorgd

Merlijn
4 april 2020

Ik kreeg een mail dat mijn bestelling er om 20.20 zou zijn maar toen hij er om 21.15 nog niet was maar eens gebeld en toen zei men dat hij er bijna aan kwam. Daarna waren mijn losse setje sake sushi en de wasabi en soyasaus vergeten, heb ik daar weer over gebeld en was dat er 20 minuut later zodat ik om 22.00 eindelijk kon eten. Kwaliteit van het eten was verder wel goed

Mariet
29 maart 2020
jansen
28 maart 2020

In deze tijd van corona is het voor veel mensen een tijd van afzien,zo ook voor de ondernemers. We hebben sushi besteld en laten bezorgen op het sontplein gezien we zelf in veendam wonen. Imono bedankt voor deze super service. Het eten was heerlijk voor herhaling vatbaar.

Jasprt
23 maart 2020

Heerlijk eten en netjes voorbereid!!

Richard
22 maart 2020

Super lekker wederom 👍

Berger
22 maart 2020
Imke Van Kempen
21 maart 2020

De lekkerste sushi van Groningen! Vers en een heerlijke smaak! Dragon rol is mijn favoriet! Moet je zeker proberen!

Maria
21 maart 2020
I.
19 maart 2020
Kumbangsila
15 maart 2020
Ineke eltink
9 maart 2020
Schepers
29 februari 2020

Voor het eerst zijn we iets minder tevreden. De sushi was minder lekker. Tevens zat er geen wasabi, sojasaus of stokjes bij de bestelling..Dat is niet wat we gewend zijn, normaliter super compleet en vers.

Monique
25 februari 2020

Online een bestelling gedaan die ik om 16.30 kon ophalen. Hoefde niet te wachten en kreeg een gratis blikje cola erbij. Vriendelijk personeel en de sushi was overheerlijk!

AJ
24 februari 2020

Smaak viel deze keer tegen. In het restaurant altijd prima hoor, dus kan een keer gebeuren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.